sobota 22. října 2016

Globální operace - taktika

Globální operace co přijdou v patchi 0.18 vyžadují trošku specifičtější hru, znalost mechanik a jednotlivých strojů. Tento článek popisuje základní úkoly v GO.
není to překlad - upraveno aby to něco přinášelo, původní text je dobrý ale o ničem


Takže na mapě Desert Crossing máme klasicky tým 15 vs. 15, každý tým má 2800 základních bodů, které ztrácí pokud druhý tým
- zabere a udrží cíl
- zničí vozidlo (20 bodů)
- zničí bota (10 bodů)
První tým bez bodů, nebo po vypršení času ten co má méně bodů, prohrál.

Nezapomeňte, že můžete na patřičných bodech opravovat své vozidlo a doplňovat munici! Jsou označení překříženým klíčem a nábojem.
Dávejte si pozor na boty, mají stejné nastavení jako v PvE a automaticky jdou po nejnebezpečnějším hráči.

PRVNÍ FÁZE

Bod 1 je hodně těžké zabrat, jsou tam vysoké duny a spousta křoví, čekejte vysokou koncentraci TD, ideální pro AFV jako je DRACO a SPHINX, přestřelovat se tam s TDčky je strašný opruz.
Bod 2 je "divný", nachází se na lodi kam je jen pár nájezdů nahoru, přímo na capu jsou lodní kontejnery za které se dá dobře schovat. Pozor, na lodi není zábradlí a lehčí vozidla se z ní dají vytlačit, takže ideální pro MBT.
Bod 3 se zabírá snadno a lze z něj střílet na bod 2, naopak se střílí špatně protože bod 2 je vysoko na lodi a když už máte dostatečnou depresi děla tak stejně ukážete weakspoty. ideální pro lehké tanky a dobře se brání.



DRUHÁ FÁZE

Oficiálně se aktivuje po šesté minutě hry (což mi připadá jako blbost, nám se aktivovala když jsme capli fázi 1).
Bod 4 je otevřený prostor s minimem krytí, kam můžou střílet všichni z linie A a B. Prakticky se dá vyjíždět a zajíždět s MBT zpoza budov, ale je to spíš zdržovací taktika, s MBT to prostě necapnete. Ideální pro LT s podporou TD.
Bod 5 je rampa s nájezdy, dobré na hulldown pro MBT, naprosto ideální je, když nepřítele objedou AFV a otočí ho zády k vám. Nebo tam nechat nepřítele najet a rozsekat ho z dálky.


TŘETÍ FÁZE

Oficiálně se aktivuje po desáté minutě hry, většinou přijde i pouštní bouře s redukcí dohledu 50%.
Bod 6 a 7 je blízko spawnu a oprav, pozor na to + není problém ho ubránit jen pomocí pár TD. Opět ideální pro LT s podporou TD. Body jsou bezi budovami na otevřené cestě a obsadit je je občas oříšek.
Bod 8 a 9 se capují jednoduše, stačí se schovat za budovy, ale jsou poblíž míst kam se dají hodit bunkry (střílejí HE rakety a nestihnete jim ujet) a pozice jsou velmi vhodné pro přepady pomocí rychlých MBT jako je Leopard. Pokud je ta možnost, tyto body vezměte jako první.

2 komentáře:

  1. Dobře napsáno,jsem jen zvědavý kolik lidí se tím bude řídit..Já sám když vidím nějaký tank tak jdu po něm a trhám!! nějaké zabírání bodů mě obtěžuje:-D

    OdpovědětVymazat