čtvrtek 13. října 2016

Vývojářské otázky a odpovědi (číslo 21)



Bude update 0.20 konec Open Bety?
Ne nezbytně, ale updaty 0.18 a 0.20 jsou klíčové kroky k postupu Armored Warfare k vydání. Updaty 0.18 a 0.19 jsou plánovány na tento rok a 0.20 přijde začátkem roku 2017.

Plánujete děla s velmi velkou průbojností, která by dokázala probít větší části čelního pancíře MBT?
Nad tím ani neuvažujeme. Náš cíl je představit polorealistický systém průbojnosti střel založený na reálných průbojnostech na 2000 metrů. Zároveň budou velmi malé weakspoty udělány větší dle reálné síly pancíře bez nutnosti "pixel huntingu". To jde v ruku v ruce se změnou přesnosti, která mimo jiné znemožní dosažení extrémní přesnosti přes retrofity.

Změníte nějak maximální "rozostření" tanku?
Přesnost za pohybu je něco čím se zaobíráme z důvodu dynamičnosti hry. Na druhou stranu není naším zájmem aby hráči trefovali weakspoty za plné rychlosti. Zachování přesnosti za pohybu zůstane jako klíčová vlastnost pro LT a některá MBT jako jsou ranní Leopardi.

Ohledně Balancu 2.0 - budete nerfovat minimální přesnost tak aby se sčítala lineárně, jako jste to udělali s rychlostí nabíjení?
Ano, přesnost potřebuje upravit. V některých případech bude "síla" bonusu snížena, někde bude změněn způsob jejich sčítání.

Některá slabě pancéřovaná vozidla, jako TDčka, mají pancíř slabý oproti ostatním ale zároveň odolný vůči 30mm munici. Uvidíme něco jako modifikátor určující jejich odolnost vůči autokanónům?
Ačkoli bude většina hodnost pancéřování upravena v 0.19, systém zůstane stejný s momentální silou pancéřování sestávající z tří faktorů - nominální síla pancíře, modifikátory pancíře a úhel dopadu.
Vozidla s optimální ochranou proti autokanónům mají tyto hodnoty dané silou a modifikátory pancíře. Autokanóny mají "přesílená" děla kvůli velkým hodnotám průbojnosti, ty budou upraveny na historicky odpovídající hodnoty.

Budete přidávat Leopard 2A6M CAN klec na Leoparda 2A6?
Teď ne, znamenalo by to pro vozidlo značná buff. Je velmi pravděpodobné, že uvedeme kanadské verze Leopardů někdy v budoucnu.

Můžeme očekávat více animací tanků, jako jsou pohybující se zástěrky, boční kryta nebo vyhazování střel?
Ano, na tom pracujeme, ale nemáme přesně určený termín.

Je nějaká šance na separaci poškození modulů pro PvP a PvE?
Naším cílem je mechaniky těchto módů sloučit a ne je rozdělovat. Chceme aby byly vyváženy bez ohledu na mód.

Co čínská vozidla?
Našim cílem v Balancu 2.0 je, aby měl hráč s každým vozidlem pocit unikátnosti se zachováním charakteristik z reality. Čínská vozidla jsou unikátní vlivem rozdílných mocností (východu a západu). To je řadí někde mezi ruská a německá MBT.

PvE mělo obsahovat více map, momentálně je puštěno 10, co s tím budete dělat?
Stále plánujeme dát více map do PvE rotace.

Fungují HEAT-MP střely tak jak je popsáno ve hře?
Budou se chovat jak bylo zamýšleno po Balancu 2.0.

Jsou nějaké plány na uvedení pěchoty?
Ne, tím by se zvýšil rating (hodnocení přístupnosti her podle věku). Ovšem plánujeme výsadky (pozn. nevím co tím přesně mysleli, původní text deployables) pro IFV (pozn. Infantry Fighting Vehicles). Toto je ale ve fázi konceptu, ale ten nápad se nám líbí.

Plány na střely z bílého fosforu?
Ne. Tyto střely nemají žádný účinek proti pancíři.


Tanky Challenger mají schopnost vytvořit oblak kouře a tím se skrýt. Bude tato možnost?
Ano. Plánujeme generátory kouře které udělají kruh kolem vozidla. Momentální plán je v 0.19.

Plánuje se realističtější ovládání raket (různé navádění s výhodami/nevýhodami)?
Plánujeme zavést několik typů raket, od starých nepřesných typů po ty nejnovější. Jejich mechanika bude taky upravena, o tom více příště.

Plány aby i nižší tiery mohly střílet rakety za jízdy?
Stejně jako v reálu, některá vozidla to zvládají a některá ne.

Jak na tom budou po Balancu 2.0 AFV co nikdy neměla rakety?
Historicky většina vozidel v AW rakety měla. Ta která ho nyní nemají tuto možnost dostanou.

Jsou plánovány zesilovače obrazu nebo termální zobrazování?
Ano. Máme hotové prototypy pro termál a noční vidění, ale nemáme přesné datum implementace. Je možné, že noční vidění přijde dříve než myslíte.

Co s odemčenými tokeny na tieru 9 a 10 když není dostatek vozidel k odemknutí?
Tiery 9 a 10 v dohledné době přijdou k Zhang Fengovi. Časem přidáme více vozidel, také plánujeme náhražky (pozn. gap fillers nevím jak líp přeložit) do linií kde chybí některé tiery a rozdělení několika linií do rozdílných větví s novými vozidly.

Má úhel zásahu do modulu vliv na poškození modulu?
Ne, moduly se nechovají jako pancíř. Při zásahu dá buď plné nebo částečné poškození dle záchranného hodu . Střela také může pokračovat dále do vozidla a zasáhnout další moduly.

Ovlivňuje průbojnost a poškození střely poškození modulu?
Čím vyšší kalibr, tím vyšší poškození modulů bez vlivu průbojnosti.

Co přesně ovlivňuje šanci na zapálení tanku?
Šance na zapálení (turbíny mají největší), moduly schopnosti posádky, velitele a použitá munice.

Poté co je palivová nádrž tanku "červená" ho nejde znova zapálit?
Ne, dokud se nevrátí do stavu poškozeno (žlutá) nebo není opravena. Vnitřní palivové nádrže jsou jediné co zaručují 100% zapálení při zničení.

Po Balancu 2.0 co bude další priorita pro Obsidian a My.com?
Po Balancu 2.0 plánujeme uvést velké množství vozidel, revize map, nové mapy na Globální operace a další mechaniky pro evoluci hry. Na několika se již pracuje, ale je příliš brzo abychom řekli více.

S nerfem autokanónů a buffem raket se většina AFV prakticky změnila v TD. Je plánováno vytvořit čísté scouty?
AFV budou AFV, ale role budou dle jejich vlastností. Nikdo nechce po Terminátoru aby spotoval, některé LT budou lepší spoteři než AFV. Na druhou stranu malá AFV jako CRAB budou logicky nejlepší scouti.
(pozn. jak k tomu ty lidi donutí aby spotovali?)


Kdysi bylo zmíněno, že PvE mise se rozvinou v jakousi kampaň, jak to vypadá?
To bylo uloženo k ledu společně se zbytkem příběhového pozadí, rozhodli jsme se primárně zaměřit na herní mechaniky. Možná časem se k tomu vrátíme. Mezitím pracujeme na Survival módu pro PvE s vlastními unikátními mechanikami - část si jich půjčíme z Global operations.

Až proběhne Balance 2.0, dostanou hráči reset schopností velitelů, posádek a kompezaci za retrofity?
To jsme ještě nerozhodli, ale můžu bezpečně říct že kompenzace bude.

Jsou plány na přidání více pásových TD?
Ano, plánujeme celý strom pásových TD.

S rebalancem vozidel, plánujete nějaké změny ve stromech?
Ano, update 0.19 přinese tyto změny
- Centauro 120 bude tier 9
- XM1A3  bude nahrazeno CATTB
- Leopard 1 bude nahrazen Leopardem 1A1A1
- T-80 bude rozdělena na dvě vozidla T-80B (tier 6) a T-80U (tier 7)
Změn bude mnohem více.

Jak bude možné získat Sabre (nové prémiové vozítko)?
Sabry budou dva. Oba získatelné před Lords of War mód. Všichni mají dobrou šanci získat ho (ne jen nejlepší hráči).

Nějaké novinky o maskovací síti?
Není plánována v blízké budoucnosti, vyžaduje moc velké technické změny. Radši se soustředíme na přidávání více vozidel.

Budeme mít větší mapy, které nejsou čtvercové ale obdélníkové?
Větší mapy se chystají do PvP a GO. Všechny čtvercové.

Budou nové odměny v bednách?
Možná ano. Rádi bychom hráče tímto způsobem odměňovali speciální kamufláží a třeba i raritními vozidly. Tato změna ale nebude v blízké budoucnosti.

Kdy mi konečně přestanou z beden padat bonusy na velitele?
Momentálně vymýšlíme jak dát možnost vyměnit nechtěné bonusy za něco jiného.

Nějaké nové PvE módy?
Ano, Survival kde musíte přežít vlny botů s unikátními herními mechanikami. Jak již bylo řečeno není pevné datum uvedení.

Plány na uvedení Super M60 nebo M60A3 SLEP?
Nyní ne, ale víme o nich. M60 bude rozdělena na M60 a M60A1 v updatu 0.19.

6 komentářů:

  1. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  2. Budou nové odměny v bednách?
    Možná ano. Rádi bychom hráče tímto způsobem odměňovali speciální kamufláží a třeba i raritními vozidly. Tato změna ale nebude v blízké budoucnosti.
    (pozn. hlavně že RU server už to má několik měsíců)Jen oprava na RU nic speciálního nepadá pořád ty samý kraviny a na velitele jich mám asi 300 a úplně k ničemu.Ty bonus tanky a kredity a goldy padaly jen ve speciální týden oslav a né ve hře ale na stránce mého účtu na mail.ru jen doplnění a vysvětlení :-) žádná kritika Garthíku :-)

    OdpovědětVymazat
  3. není zač když budeš chtít něco ověřit skrze RU server dej vědět :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Zase kdyby pořád padaly kamufláže,tanky,goldy a jiné věci, tak by byli sami proti sobě

    OdpovědětVymazat
  5. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat