středa 5. října 2016

Vývojářský výcuc (číslo 16)

Vývojáři občas udělají odpovědi na závažné otázky a nastíní další vývoj hry. Taky tady to máte :-)


Budou ve hře protiletadlová vozidla?
Nějak není důvod je přidávat když nejsou běžné letecké cíle, byla by odsouzena střílet normálně a rozhodně je v přípravě daleko více zajímavějších vozidel.

Můžete vysvětlit "No effect" bug?
Bug byl v tom, kdy se "No effect" objevil po zásahu vozidla které bylo právě zničeno někým jiným, prakticky tím server říkal že cíl již není.Vozidla mají inertní části, které nemají pancíř a zásah do nich nezpůsobuje poškození (pokud neprojde skrz a nezasáhne modul) ale "sežerou" střelu. Například bedny s vybavením. Aby se zabránilo spekulacím co se se střelou stalo, je tu tahle hláška. Takže bylo správné zobrazování hlášky pomíchané s tím nesprávným, opraveno v updatu 0.17.2665.

Co se stane se základnou v updatu 0.18?
Základna tak nějak nesplnila očekávání a bude odstraněna.
Následující bonusy budou tedy dány všem
- cena prémiového účtu -5%
- cena retrofitů -10%
- cena oprav -10%
- zkušenosti velitele +10%
- zkušenosti posádky +10%
- globální reputace +50%
Zároveň s odstraněním základny budou mnohem menší nahrávací časy garáže.

Můžete nám říct víc o testovacím polygonu v updatu 0.18?
Na mapě na bázi polygonu Alabino můžete jezdit přes různé překážky a testovat zbraň na statických cílech.
Testovací jízdu můžete provést s jakýmkoli vozidlem, pokud ho vlastníte můžete vyzkoušet různé nastavení modulů, pokud ho nevlastníte, bude v základním sestavení. Stačí na vozidlo kliknout pravým myšítkem a vybrat "Test".

Více informací o plánech na vylepšení pohyblivosti vozidel?
V updatu 0.18 jsme upravili odpor terénu u kolových vozidel, speciálně u těch se čtyřmi koly se řízení tolik nerozhodí kdy jedno z kol ztratí kontakt s terénem. Díky tomu jsou lépe řiditelná zejména na nerovném terénu.

Kdysi jste zmiňovali že je hra moc rychlá, můžete to vysvětlit?
Doba přežití stroje pod palbou je moc krátká. Navíc mobilita některých strojů byla zlepšena (ne nerfnuta jak se povídá), některá mohou být dokonce rychlejší a my nemáme zájem aby tank dosáhl maximální rychlosti během dvou sekund.

Co nám řeknete o TD v Balancu 2.0?
TDčka budou definitivně vozidla na podpůrnou palbu. Stále budou moct snipit ale budou mít větší pancéřování, změníme mechaniku ERA takže TD co ji mají budou výhodnější. Každopádně se budou hrát lépe.

Co retrofity v Balancu 2.0?
Retrofity budou levnější na vyšších tierech a dražší na nižších tierech. Všechny budou přepracovány a všechny sloty budou univerzální.


SOUHRN OTÁZEK ZE SETKÁNÍ NA TS

  • První mapa Globálních operací (Desert Crossing) bude mít 1,8x1,8km a bude to největší zatím uvedená mapa. Bude dostupná i v normálním PvP.
  • Globální operace mají dynamické počasí.
  • Předělání autokanónú v Balancu 2.0 není nerf, jen se budou hrát jinak.
  • Neplánuje se dát větší dobu na znovupoužití kouřových granátů, plánuje se uvedení "zásobníku" s kouřáky kde jich bude několik a pak se budou dlouho nabíjet.
  • Momentální plán je přesunout Centauro 120 na tier 9 místo Draco. Draco nakonec ponecháme ale není rozhodnuto co s ním, možná to bude speciální vozítko jen pro ty co ho už mají.
  • V 0.19 bude mít kouřové granáty každé vozidlo. Dalším podobným systémem bude kouř z motoru - některá vozidla dokáží udělat kruh kouře kolem sebe. Do budoucna bude taky možné nechat za sebou "čáru" kouře během jízdy.
  • RDF-LT dostane kouřové granáty v 0.19
  • Warrior dostane rakety v 0.19
  • MBT dostanou snížení přesnosti, ale bude to kompenzováno většími weakspoty.
  • IS-7 bude součástí oslav 1. výročí.
  • Momentálně není plán na realistické ničení budov.
  • Právě se pracuje na degradaci pancíře, ale po Balancu 2.0 se to bude opět prodiskutovávat.
  • Změna matchmakeru bude součástí Balancu 2.0 a updatu 0.19, jedna z oprav bude přeskakování hráče ve frontě.
  • Sezóna 1 Lords of War bude v updatu 0.19 kvůli množství zpětné vazdy z PTS. Například přibude víc map.
  • Neplánujeme otevřít nový server na východním pobřeží U.S..
  • Některé věci byly odsunuty na pozadí kvůli Balancu 2.0.
  • Survival mód pro PvE bude.
  • Fáze otevřené bety končí v roce 2017.
  • Patch 0.19 uzavírá "přechodnou" fázi hry.
  • Bude vylepšeno spotování a camo.
  • Střely budou mít reálnou rychlost.
  • Obsidian ani My.com neslíbil speciální kamufláže pro vozidla z Founder Packu až se budou moci normálně prodávat. Nebudou to separátní vozidla, pokud se tak stane, bude to jen speciální kamufláž, nebude možné vlastnit stejný stroj z Founder Packu a nový.
  • V Balancu 2.0 se plánuje předělávka posádky a velitelů (více velitelů a schopností pro posádku).
  • Budou přidány dodatečné nástroje pro velitele praporů.
  • Nebudou vlastní znaky praporů.
  • Cíl Obsidianu je mít ve hře všechna moderní vozidla.

Žádné komentáře:

Okomentovat