úterý 18. října 2016

Vývojářský výcuc (číslo 17)

Vývojáři občas udělají odpovědi na závažné otázky a nastíní další vývoj hry.




Je pravda, že “No Effect” nebyl opraven?
Našli jsme dvě další chyby a pracuje se na tom.

Je tu video, kde raketa způsobí “No Effect”  do boku Wiesela. Rakety mohou být ovlivněny normalizací, tím raketa změní svůj směr letu a vybuchne za vozidlem. V 0.19 odstraníme normalizaci, čímž toto napravíme a raketa půjde klasicky do středu vozidla.
Ve videu se server a klient "hádali" o pozici rakety. Při zpomalení je vidět že raketa změnila směr po nárazu do vozidla a vybuchla pod ním, protože server střela byla fakticky níž než vypadala. Je důležité si pamatovat, že na replayích vidíte jen to co si myslí klient, není zobrazeno jak vypadá výpočet na severu díky latenci a dalším faktorům. Víme, že to může být zavádějící a bylo by dobré kdyby to server vyhodnocoval tak, aby to vizuálně dávalo větší smysl. Vymyslíme jak to udělat bez vzniku další prodlevy při výstřelu.
Každopádně víme o tom a řeší se to.

Když se Centauro B1 přesune na tier 8 a Centauro 120 na tier 9, dostaneme tier 9 token z B1?
Ne, protože se jen vymění tanky. Dostanete tier 10 token až se Centauro 120 přesune na tier 9.

Když se Centauro 120 přesune na tier 9, co se stane s Centauro 120 WOLF? Bude z něj tier 9 premiák?
Ne. Pracujeme na změně na Centauro B1 WOLF.

Co se stane, když jsem odemkl DRACO tokenem z Centauro 120?
Dostanete tier 10 token.

Když jsme u toho DRACA, říkali jste že ho odstraníte. Je to stále tak?
Momentálně nemáme s tímto strojem přesné plány.

Mám obavy z nacházejících změn pancíře a weakspotů. Můžete nám říct víc?
Jednu věc je třeba si uvědomit - nebudeme zvětšovat weakspoty!
Náš tým tvrdě pracuje na aplikaci reálných mechanik střel a pancéřování. Pokud má vozidlo weakspot, je to tím, že ho má i reálně (na tom místě je slabší pancéřování). Nebudeme přidávat weakspoty jen kvůli vyvážení hry.
Pracujeme na úpravách a opravách kolizních modelů pancéřování strojů jako součást Balancu 2.0. To poskytne mnohem přesnější modely poškození založené na realitě. Zatím jsme znásobili počet "ploch" ze kterých se skládá kolizní model 2,5x.
Tady vidíte aktualizovaný model pancéřování M48 Patton.


Každá barva reprezentuje jinou sílu pancíře, vše odvozeno od těch reálných. Podobnou přesnost postupně naleznete na všech vozidlech.
Ve spojení s kolizními modely budou upraveny i hodnoty průbojnosti střel s ohledem na reálné hodnoty. Pracujeme na tom, aby každé vozidlo mělo dostupnou vhodnou munici s ohledem na svůj tier, ale zároveň neprobilo ostatní vozidla z každého úhlu.

Uvidíme někdy tyto kolizní modely ve hře?
Ano. Ne přesně takto, ale možnost tu bude.

Síla pancíře a jeho složení je tajné u většiny moderních vozidel. Kde berete hodnoty?
V situaci, kde nemáme tovární plány je těžké mít 100% reálná čísla. Naštěstí je mnoho dalších cest, jak alespoň přibližná čísla získat a my máme dostatek lidí s těmito znalostmi a přístup do informační sítě s co nejpřesnějšími daty. Čím modernější vozidlo, tím těžší je tato data získat, ale blížíme se realitě jak jen je to možné.

Změníte v Balancu 2.0 přesnost MBT?
Změny přesnosti jsou plánovány pro všechna vozidla. U MBT chceme zabránit aby trefovala na velmi velké vzdálenosti stroje, jejichž herní styl závisí na udržování odstupu.

Jak tyto změny ovlivní boty v PvE?
PvE nepřátelé budou upraveni aby se blížili zkušenosti jakou zažijete v PvP. Snižujeme množství "kvalitativních" variant botů.

Nějaké nové modely v Balancu 2.0? Některé, jako Leopard 1, nejsou správně.
Na takové narazíte a stále se na tom pracuje. Například Abrams je správně a taky vypadá správně v nové garáži díky pozici kamery.

Změny kamery ovlivňují modely - cože?
Tady jde o nastavení úhlu rozhledu, ten naprosto změní jak vozidlo působí a vypadá. Ten samý princip je když budete fotit s efektem rybího oka. Proto je důležité kontrolovat modely strojů ze všech úhlů již při tvoření, jak se tomu stalo u všech Abramsů. Zkuste si najít obrázek tohoto tanku a porovnat ho s modelem ze stejného úhlu, budou stejné.

Kdy přijdou nové linie strojů?
Některé budou už v 0.19 díky změnám tierů některých vozidel. Úplně nové potom v 0.20 a dále. Díky změnám se hra bude hrát trošku jinak a chceme hráčům dát dostatek času si na to zvyknout. Dokonce i tier 1 projde změnami - M113 a PT-76 už nebudou tiery 1 které uvedou nováčky do hry. Proto jsme posunuli nová AFV a TD z 0.19 do 0.20. Práce na linii je dokončena a čekáme na Balanc 2.0, na dalších liniích už se pracuje.

2 komentáře: