čtvrtek 27. října 2016

Změny v patchi 0.18.2770

Uvádím jen ty, které nebyly zmíněny dříve

Známé problémy
 v updatu je pár chyb o kterých víme a pracujeme na nich
- po disconnectu a opětovném připojení občas ukazuje garáž 0 kreditů
- rakety u BMPT a T-15 nezasáhnou kam hráč míří
- u Begleitpanzer 57 model ozubeného kola zmizí po použití lékárny
- odpočet pro PvE mise se nesprávně resetuje při otevření okna mise
- speciální střely SPG nemají textury

Vozidla
AMX-10 RCR
- opraveno zobrazení vizuálního efektu při zničení nádrže
- opravena chyba popisku pancíře
B1 Centauro
- opravena nesprávně umístěná ERA
B1 DRACO
- je z něj TD
Challenger 1
- opraveno mizení ikon munice
M109
- model ve hře vypadal moc velký
M60-2000
- přidány side-skirty (takové ty kravinky kryjící pásy)
Sheridan
- kopulka nedostávala menší poškození
Starship
- mantlet děla měl chybnou texturu
T-15
- nějaké drobnosti (to se teda rozepsali)
T-72A
- pásy se natahovaly na zadní kolo
VBL
- s lepším motorem se špatně brzdilo
- odpalovače raket vypadaly uzavřené
VBR
- líp zatáčí a reaguje v různých rychlostech
Wiesel 1 + Wolf
- převalil se při zatáčení ve velkých rychlostech
WZ-1224
- na panelu se poškození motoru ukazovalo na špatném místě
- brzdová světla měla špatnou texturu
Zhalo-S
- dělo vypadalo uzavřeno

PVP
- opraveno množství chybných kolizí na mapách (PvP i PvE)

Coastal Threat
- stromy vyskakující z terénu při koukání v arty módu
Frontline
- na střetnutí byly stopy pásů světlé
- na střetnutí se při znovupřipojení změnila světla
- stromy měly špatné detaily
Ghost Field
- na high a ultra byly stíny moc tmavé
Lost Island
- na F4 se hráč mohl dostat mimo mapu
Narrows
- na F7 se hráč mohl dostat mimo mapu
Roughneck
- na I3 prostřelitelné schody
- na H3 průstřelné budovy

PVE

- SPG už můžou nasvítit úkoly světlicemi

Albatross
- odpočet sekundárních úkolů se reaktivoval při znovupřipojení
- při nahrávání se neukazovala mapa
Anvil
- u SPG se kamera zasekla na J2-J7
Banshee
- zvuk při vítězství se neutnul
- stromy zůstávaly viset ve vzduchu
- zásobník paliva na C6 byl prostřelitelný
- špatná nahrávací obrazovka
Cavalry
- sekundární úkoly nešlo dokončit
- šlo se zaseknout za palivovou nádrží
Cerberus
- při instruktáži se ukazovaly špatné sekundární úkoly
Dire Wolf
- na B1 boti padali z mostu
- boti se spawnovali v dohledu hráče
- zničení odpalovače raket nespustilo příslušný zvuk
Frostbite
- na C5 a C6 rozostřené textury vlaku
Hydra
na H6 se hráč mohl dostat mimo mapu
Leviathan
- boti se spawnovali v dohledu hráče
- opraven kolizní model letadla na H5
Meltdown
- do poslední vlny přidáno pár dalších nepřátel
Onyx
- přidáni boti na sekundární a terciální úkoly
Phalanx
- při úspěšném capu se objevovala prohra
- boti se topili
Quarterback
- na D8 špané zobrazování kruhu capu
Reactor
- na I4 se hráč mohl dostat mimo mapu
Sapphire
- zvuk při nedokončení primárního úkolu se nedokončil
Snakebite
- šlo střílet přes letadlo na I4
Spearhead
- po vítězství se nepřehrál zvuk
- boti se spawnovali v dohledu hráče
Starry Night
- na G7 exploze budovy nesouhlasila se zvukem
Umbrella
- na G2 nepadaly stromy
Wildfire
- sekundární úkoly se pro SPG ukazovaly před jejich nasvícením
Zero Hour
- splash z HE mohl rozbít misi

Zvuky
- nové zvuky motoru u vozidel s turbodieselem
- upravené zvuky rozhraní v garáži

Ostatní
- indikátor maximálního dohledu zmizel při použití oprav
- při zničení kol se ukazovala ikona pásů
- označený cíl divně poskakoval
- pozorovatelé v custom matchi dostávali zásahy od SPG
- pozorovatelé neviděli střely SPG
- opravena chyba kdy neprobitá střela do zničené ERY ukazovala “No Penetration - ERA” místo “No Penetration”
- když jste měli automatické přehození zbraně po výstřelu rakety a přehodili jste to po výstřelu zpět, tak se raketa přestala nabíjet
- chybný popisek při aktivaci APS
- SPG salva šla vystřílet moc rychle
- různé věci co vedly k pádu hry

Garáž a rozhraní
- když jste koukali na statistiky tanku jiného hráče ukazovala se reputace -1
- při restartu klienta se resetovalo nastavení kláves s modifikátorem (Alt+, Ctrl+, ...)
- klávesy s modifikátory nefungovaly správně
- při restartu klienta se resetovalo nastavení streamování textur
- menu pro pozorovatele pod F1 bylo špatné
- šipky v menu replayů nefungovaly správně
- skrz okno fronty šlo upravovat menu
- pro toho kdo vytvořil chat skupiny se neukazoval seznam lidí
- když byl člověk ve frontě tak se ukazoval špatný popisek kustomizace
- filtr vozidel v dossieru byl špatně nastaven
- v dossieru se neukazoval titul hráče
- šlo kupovat a prodávat doplňky když do kolonky byla napsána 0
- náhled ukazatele FPS/Ping se ukazoval špatně
- nepřiřazení hráči dostávali ikonku pozorovatele
- během cutscén byl vidět status vozidla
- po použití  Field Rebuild Kit byl hráč stále šedý
- po použití  Field Rebuild Kit byl hráč nedefinovaný
- bonusy nebyly seřazeny abecedně
- maskování a nálepky se přiřadily k naposledy vybranému vozidlu
- momentálně vybraný titul se nezobrazoval v menu titulů
- nastavení zvuku se resetovalo po restartu klienta
- popisky v menu replayů se nezobrazovaly
- poměr zabití/smrt mohl přesáhnout 100%
menu praporu bylo oříznuto při rozlišení 1360x768
- menu vyznamenání bylo oříznuto při rozlišení 1366 x 768
- šlo otevřít více menu vozidel
- po resetu nastavení byla vidět tečka nahrávání replayů
- replay menu bylo nepřístupné po minimalizování
- filtr rezerv nefungoval správně
- SPG hráči nedostávali odměny za poškození částečně viditelných vozidel
- symbol násobičů se neukazoval
- při použítí kouřáků nebo světlic se na místě zaměřovače ukázal černý kvádr
- sezerce nebyla patřičně sledována
- nešly pdstranit nálepky z vozidla
- v nápovědě při nahrávání byly zobrazeny špatné klávesy
- nešlo prodat battle hardened vozidlo když byla sleva na goldy
- neukazovaly se stopy pásů při couvání
- zvuky motorů se přehrávaly i po zničení vozidla
- občas přestal fungovat zvuk motoru
- zničení pásů mělo špatný hlasový doprovod
- intenzita hudby v PvE neodrážela co se děje
- hudba se zasekla při přeskočení cutscény
- zvuk efektu speciální schopnosti LT se nepřehrával po dobu jejího trvání
- zvuk odpalu raket vozidel okolo byl hlasitější než vlastní

2 komentáře:

  1. Tak to je super, že je z Draca oficální TD no to je změna... MM na to bude házet bobek asi stejně a hlavně na jak dlouho? Do rebalancu? A pak ??

    Tak teď se pár nových lidí naláká na GO, oblíbí si pár tanků, pak přijde rebalanc, kde jim je totál rozjebou a co udělaj ty lidi? Vrátí se odkud přišli. Strategie při vývoji mi opravdu uniká...

    OdpovědětVymazat
  2. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat