středa 2. listopadu 2016

Ticho po pěšině ... (názor)

Ano, vím že jsem už dlouho nenapsal žádný post, ale ono se prakticky nic neděje.
Naprosto všichni jen nadávají a jsou naštvaní, pvp skoro mrtvé jak každý hraje GO a hráči GO naštvaní na neschopnost vlastních týmů. Dneska byl Barbův stream se Silentem. Mizí nám goldy, kredity, prémiový čas a komunita, která se předtím rozdělila na dva tábory, se rozdělila na tři.

Pořád té hře věřím, ale střípek pochybnosti nebo spíš zdravého rozumu mi říká, jestli tam někde není človíček odpovědný za rozvoj hry a se sklenkou v ruce se nám šíleně směje jací jsme to ale stádní idioti. Když si občas pročítám fórum tak jsme.

Na tomhle všem není nejhorší jak je hra zabugovaná, plná nesmyslů, tráví se desítky hodin na reskiny vozidel, plýtvá se penězi a časem na kraviny ... nejhorší je ten pocit bezmocnosti, když hra s ohromným potenciálem jde do kytek.

Opravdu hodně mě dnes přímo znechutilo vyjádření Silenta, že je tu málo hráčů a dokud jich nebude víc, tak nemá smysl plánovat něco co stávající udrží. Ne, myslím si že to co dělají myslí dobře a je to prospěšné pro hru, ale vadí mi když si nás, jako komunity nikdo neváží. To je jak kdybyste přišli do restaurace a někdo vám řekl: "Díky že jste přišli k nám, po předkrmu vám už nic dalšího nepřineseme, protože se měníme na cihelnu. Cihly vám dodáme po Balancu 2.0. Sbohem.".

Připomíná mi to Cimrmana - "Jedni by rádi odešli domů, ale je jim líto, že vynaložili tolik peněz za tak krátký čas zábavy. Druzí, ti by také rádi odešli domů, ale ti zase setrvávají ze zvědavosti, zda druhá část večera bude stejně slabá jako první.".

6 komentářů:

  1. Zkus se někdy podívat o něco později než napíšeš, že něco někde není. Možná chvilku trvá než se něco zpracuje. Záznam včerejšího streamu od Barba ;) https://beam.pro/barbarrossa?vod=474112

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jaj, díky, beamu to asi trošku dýl trvá (koukal jsem na to 5 hodin po streamu a nic)
      kazdopadne to stejne nejde vlozit, asi udelam prepis ...

      Vymazat
  2. Tak já jsem asi jedinej kdo neni nasranej koukám.. pro mě pohoda klídek stále lepší než wot

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tak to že je to pořád lepší než wot víme všichni :-)

      Vymazat
    2. Taky nevím, co autora článku tolik pobuřuje. Já vidím progres dobrý. GO se mi naopak moc líbí. Připadá mi to, jako by autor tvrdil že hru nikdo nechce hrát, protože všichni hrají GO, který nikdo nechce hrát :D. Jasně, co udělá Balanc 2.0 se teprve uvidí. Ale pokud jde o současné změny + zavedení GO + brzké zavedení LoW, tak mohu dát jedině palec nahoru.

      Vymazat
  3. Hrajem to iba obcas pretoze na PVP a tu cakaciu dobu vo fronte nemam nervy ( chcem hrat a nie cumiet na cas vo fronte) PVE sa clovek rychlo preje. A Global to iste ako PVP ale v bledomodrom. Hraci nechodia lebo lebo.....a vyvojari sa nesnazia lebo je malo hracov. Toto nedava zmysel a je to zacarovany kruh. Vyvojari su ti co maju vsetky paky ako hracov ho hry vtiahnut, no zatial sa to z neznamych dovodov nedeje.

    OdpovědětVymazat