středa 2. listopadu 2016

Vývojářský výcuc (číslo 18)

Vývojáři občas udělají odpovědi na závažné otázky a nastíní další vývoj hry.


Mnoho vozidel je pomalejších po updatu 0.18. Proč?
Na rychlosti se nic neměnilo. Změnili jsme defaultní nastavení zorného pole a na vyšší nastavení to způsobí efekt rybího oka, což dává iluzi že jedete rychleji. Nevýhodou je zkreslení objektů na krajích obrazovky.
(Garrth - problém není v rychlosti ale neohrabanosti vozidel, která se výrazně zvětšila)

Občas mě uprostřed bitvy hra vykopne do garáže a vozidlo zůstane v bitvě. Ví se o tom?
Souhlasíme že je to velký problém. Stává se to náhodně části hráčů, ale další bitvy jsou většinou v pořádku. Jako u každého updatu se snažíme zjistit a vychytat chyby. Netvrdíme, že je to chyba na straně hráče,ale stává se to jen určitým lidem.

S updatem 0.18 mi zmizely goldy a kredity!
Vizuální bug. Nezmizely a pracujeme na hotfixu.
(Garrth - zajímavé, dneska Silent říkal že mizí i prémiový čas a máme s tím i s goldy psát na support aby nám to vrátili)

Bylo ohlášeno, že z PvE v updatu 0.18 zmizí arty, co se s tím plánem stalo?
Odloženo na 0.19.

Richard Taylor zmínil snížení rozdílu ve výdrži mezi tiery a jednotlivými vozidly. Neovlivní to negativně hratelnost LT?
Výdrž neznamená jak dlouho vozidlo přežije. Na menších tierech budete mít více výdrže a pancéřování tak nepodrží jako na tierech vyšších. Přídavný pancíř, ERA, Cage, APS - toto vše přidá vozidlu delší dobu na přežití a to je to čím se liší třeba IS-7 a T14. To samé platí o přesnosti, munici, atd..

Některá vozidla budou v Balancu 2.0 kompletně odstraněna, rozdělena nebo změněna - bude nějaká kompenzace?
Goldy utracené za maskování, nálepky a battle-hardened budou vráceny. Máme v plánu plně adekvátní kompenzace. Hned jak to bude připraveno, řekneme o tom více, každopádně to bude ve prospěch hráčů.

PT-76 bude v updatu 0.19 odstraněno - nějaká možnost nechat si ho?
PT-76 se možná vrátí jako speciální odměnový tank pro hráče co tu byli před Balancem 2.0.

Všiml jsem si, že nálety použité nepřátelským týmem v GO se již nezobrazují na minimapě.
Ano, chceme zjistit jestli dokážeme udělat nálet více použitelný, ale zároveň umožnit schopným hráčům před ním utéct. Je možné, že do budoucna ho ještě trošku upravíme (třeba že letadlo přiletí rychleji), ale ne dříve než uvidíme výsledky z momentální změny.

V předchozí verzi opravárenská oblast v GO doplňovala 100% výdrže a nyná jen 10%.
Nechceme aby dávala 100%, ale souhlasím že 10% je opravdu málo.

Cítím že mapa Desert Crossing je živoucí sen pro hráče MBT. Díky vyvážení MBT vysokých tierů to ale není taková paráda.
Je zajímavé, že během našeho interního testování lidé radši využívali TD/AFV/LT než MBT. Vyvážení vysokých tierů nám to momentálně trošku kazí, ale očekávám že na středních tierech (3-6) je to lepší.

Vypadá to, že TD nejsou pro GO moc použitelná.
Doufáme že časem hráči najdou tu správnou kombinaci oprav, oživení a využití velkého poškození na minutu u TD. Momentálně to hraje mnoho lidí jako PvP/PvE, snaží se minimalizovat obdržené poškození za každou cenu i když tak třeba ztratí příležitost. V některých případech je to tak správně, alespoň do doby než se hráči naučí využívat oživení.

Plánujete přidat SK 105 Kürrasier a Object 279 do hry?
Momentálně ne.

Nějaké info k mapě Highwall?
Bude radikálně změněna.

Co spotovací systém?
Balanc 2.0 přinese velké změny do maskování a odhalování.

Žádné komentáře:

Okomentovat